همکاری در فروش سامانه پیامک

 

 پیامک پولساز !

عده زیادی از افراد هستند که تمایل به همکاری در فروش سامانه پیامک دارند اما نمی توانند خدمات پشتیبانی بدهند یا روش بازاریابی خوبی ندارند و …

 

برای کسب درآمد از طریق سیستم همکاری در فروش باید مراحل زیر را طی نمایید :

۱ – خودتان یک پنل اس ام اس از ایده پردازان داشته باشید ، در صورتی که هنوز کاربر ما نشده اید عدد ۱ را به شماره ۳۰۰۰۷۷ ارسال نمایید.

Untit

۲ – پس از ورود به سامانه پیامک به بخش همکاری در فروش در منوهای سمت چپ مراجعه نمایید.

منوی همکاری در فروش پیام کوتاه

 

۳ – به بخش تنظیمات کلید واژه مراجعه نمایید و یک کلمه کلیدی مثلا sms برای خودتان با شماره ۳۰۰۰۷۷ (حتما این خط را انتخاب کنید) تعیین نمایید .

کلمه کلیدی اس ام اس همکاری

 

۴ – تبلیغ کنید یا به دیگران بگویید که با ارسال کلمه مثلا sms به شماره ۳۰۰۰۷۷ صاحب سامانه پیامک رایگان شوند .

 

 

از اینجا به بعد کلیه خدمات پشتیبانی و مسئولیت های ارسال کاربران و … با ایده پردازان بوده و اگر کاربر نیاز به خدمات پشتیبانی داشت باید با شماره ۰۲۱۲۸۵۳ تماس بگیرد یا از طریق بخش پشتیبانی داخل سامانه پیامک تیکت بزند تا کارشناسان ایده پردازان پاسخگو باشند .

 

پشتیبانی سامانه پیامک

 

 

نحوه فروش و تبلیغات به این صورت است که شما باید در شبکه های مجازی ، اینترنت یا چاپ تراکت و … از دیگران بخواهید که با ارسال کلمه کلیدی شما پنل اس ام اس رایگان داشته باشند .

 

 

درصد سود شما از سود فروش پیامک به میزان ۲۰ درصد ، از فعالسازی ماژول ها توسط کاربران ۲۰ درصد و از فروش شماره های پیامکی ۵ درصد می باشد که این درصد با توجه به کارکرد شما قابل افزایش می باشد.

 

کسب درآمد در اینترنت

 

 

نحوه دریافت سود شما به این صورت است که وارد بخش همکاری در فروش می شوید و از منوی درخواست تسویه حساب نقدی ، درخواست تسویه حساب می دهید و مبلغ سود شما به حساب بانکی شما ظرف مدت۲۴ ساعت واریز خواهد شد (در اولین روز اداری بعد از درخواست)

 

تسویه حساب درآمد کسب شده

 

 

میزان سرمایه گذاری شما در این طرح ۰ ریال می باشد ، یعنی شما می توانید بدون حتی یک ریال سرمایه گذاری در این طرح شرکت کنید و سود ببرید .

 

کسب درآمد بدون سرمایه گذاری

 

 

برای اینکه مشتریان بعد از آشنایی با ایده پردازان ، باز هم برای خرید های بعدی یا معرفی دوستانشان از کلمه کلیدی شما استفاده نمایند نیز تدابیری اندیشیده شده است ، اگر کاربری مستقیم از سایتcomsms.netpaydar.ir پنل خود را فعال نماید هزینه پیامک برای وی ، بین ۱۲ الی ۱۷ تومان محاسبه می گردد اما اگر از طریق شما ثبت نام نماید تعرفه ای مابین ۱۲ الی ۱۶ تومان خواهد داشت ، بنابراین به نفع کاربران است که برای ثبت نام مجدد (معرفی دیگران) از کلمه کلیدی شما استفاده نمایند .